Strona Główna 20 Wrzesień 2017

Rajd do Sokolca 5-6.10.2012
Wydarzenia

RAJD DO SOKOLCA

W dniach 5-6 października 2012 roku odbył się rajd pieszy w Góry Sowie. Uczestnicy wycieczki zebrali się pod szkołą o 16:10 wraz z opiekunami: J. Wójcik, I. Piotrowicz, B. Stoińską oraz M. Żolik. Podróż do Sokolca minęła szybko, jednak samo podejście do schroniska nie było już takie łatwe. W dodatku pogoda nas nie rozpieszczała- zaczął padać deszcz i mocno wiało…  Jednak nie trwało to długo, więc tuż po rozpakowaniu się, wybraliśmy się na wędrówkę po lesie. Po powrocie, zjedliśmy wspólnie upieczone kiełbaski i graliśmy w gry przygotowane przez naszych opiekunów. Na później została kąpiel i rozejście się do pokoi na ciszę nocną.

Następnego dnia, po śniadaniu, czekała już na nas pani przewodnik, która za zadanie miała wprowadzenie nas na Sowę! Ubrani na „cebulkę”, z plecakami kanapek, ruszyliśmy w drogę. Po godzinie dotarliśmy na miejsce, gdzie podziwialiśmy z wieży piękne widoki. Udało nam się nawet zobaczyć miasto Wrocław! Po wysłuchaniu bajek, opowiadanych przez panią przewodnik i wykonaniu zadań, zeszliśmy do Jugowa. Zajęło nam to pięć godzin, więc na widok „Smile busa”, radości nie było końca. Po godzinie 16:30 wszyscy cali, zdrowi i szczęśliwi wróciliśmy do domu. I już nie możemy się doczekać kolejnego rajdu…

KLIKNIJ TUTAJ, ABY OBEJRZEĆ ZDJĘCIA!